Kategorie
 
 
 
 
 

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Kdy mi bude doručen balíček?

Balíky odesíláme od 1-3 dnů od vytvoření objednávky. Naši zasmluvnění přepravci garantují dodání vaší objednávky v daném termínu. Během svátků či velkých výprodejů však nemůžeme garantovat odeslání 1-3 dnů V případě komplikace nebo vyprodání zboží budete kontaktováni prostřednictvím emailu. Balíky expedujeme v nejbližším možném termínu a následně je v kompetenci přepravní společnosti, v jakém termínu balík během svátků doručí vzhledem k vytíženosti.  

 

Jaké jsou možnosti dopravy a doručení zboží? Jaká je cena přepravného?

Seznam možnosti dopravy a cen naleznete v sekci Doprava a platby.  

 

Kde můžu sledovat svou zásilku?

Po odeslání zásilky z našeho skladu obdržíte informační e-mail s číslem zásilky. Následně umíte sledovat stav vaší zásilky přímo na stránce vybraného přepravce.  

 

Jaké jsou možnosti platby?

Platba na dobírku - Zboží zaplatíte přepravci v hotovosti nebo kartou při převzetí zásilky na vámi uvedené adrese. Administrativní poplatek za platbu na dobírku je 33 CZK.

Platba kartou online - Svou objednávku můžete zaplatit kartou, která má povolené platby na internetu. Jedná se o pohodlný a bezpečný způsob bezhotovostní platby. Aktuálně přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, Maestro a MasterCard.

Bankovním převodem - Platbu za zboží můžete realizovat i prostřednictvím online bankovnictví. Na vaši e-mailovou adresu pošleme informace potřebné pro uskutečnění platby přes elektronické bankovnictví. Platbu můžete provést do 3 dnů od vystavení objednávky. Nezapomeňte vyplnit všechny potřebné údaje, zejména variabilní symbol, jinak lze proces prodloužit. Zboží vám odešleme až po zaevidování platby na našem účtu.

Tyto a další informace naleznete také na naší stránce v sekci Doprava a platba.  

 

Kurýr mi přinesl viditelně poškozený balík. Co mám dělat?

V případě, že vám kurýr donese poškozený balík, doporučujeme jej nepřebírat a sepsat s ním reklamační protokol. O škodě nás bude informovat přepravce a následně vám odešleme balík ještě jednou.  

 

V objednávce je poškozený produkt/chybí produkt nebo se v ní nachází produkt, který jsem si neobjednal/a. Co mám dělat?

Pokud máte jakýkoli problém s objednávkou (poškozené zboží, chybějící produkt, zaslané nesprávné zboží) neváhejte nás co nejdříve kontaktovat na info@autoron.cz s přiloženými fotkami balíku a jeho obsahu. Vaši žádost budeme řešit během pracovních dnů.  

 

Jak vrátit zakoupené zboží?

Chcete-li produkt vrátit, je možné jej nepoškozený zaslat do 14 kalendářních dnů zpět. Pošlete nám jej na adresu: Autoobchod.sk - vrácení, OR Invest s.r.o., Štefánikova 3794, 085 01 Bardejov. Do obsahu balíku vložte tento formulář vrácení zboží a fakturu. Po převzetí balíku Vám do 14 dnů pošleme peníze na Vámi uvedený účet.  

 

Jak reklamovat nebo vyměnit zakoupené zboží?

Pokud chcete produkt z jakéhokoli důvodu reklamovat, pošlete nám jej na adresu: Autoobchod.cz - reklamace, OR Invest s.r.o., Štefánikova 3794, 085 01 Bardejov. Do balíku prosím vložte tento formulář reklamace zboží a fakturu. Ujistěte se, že jsou všechny údaje ve formuláři zadány správně. Po převzetí balíku následně provedeme reklamaci a zboží vám vyměníme nebo vám vrátíme peníze. Bližší informace o možnostech a způsobu reklamace naleznete na stránce reklamační řád.  

 

Mohu při reklamaci/výměně zboží vrátit pouze část objednávky?

Samozřejmě. Pokud jste si objednali více položek v rámci jedné objednávky, klidně můžete reklamovat nebo vrátit jen to, co vám nevyhovuje. Do balíku prosím vložte tento formulář reklamace zboží a fakturu. Ujistěte se, že jsou všechny údaje ve formuláři zadány správně. Po převzetí balíku následně provedeme reklamaci a vrátíme Vám peníze na Vámi uvedený účet. Pošlete nám zboží na adresu: Autoron.cz - reklamace, OR Invest s.r.o., Štefánikova 3794, 085 01 Bardejov.  

 

Zboží jsem si objednal/a, ale nebylo mi doručeno. Jak postupovat?

Pokud jste objednávku neobdrželi v uvedeném dni od jejího vytvoření, neváhejte nás kontaktovat a napište na info@autoron.cz  

 

Dostanu k objednávce fakturu?

Fakturu vystavujem spolu s každou objednávkou. Najdete ji v papírové formě uvnitř balíčku.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze